Aanmeldingsformulier

Leuk dat je lid wil worden van Korfbalvereniging Madjoe!

Graag hieronder het formulier volledig invullen. Nadat wij uw formulier hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per mail en zullen wij zo snel mogelijk met u contact opnemen.

Voor informatie over lidmaatschap, contributie en mogelijkheden kleding verhuur, zie de website.

Aanmeldingsformulier

Vrijwilligerswerk

Een vereniging als KV Madjoe functioneert alleen door de inzet van vele vrijwilligers. Zonder deze inzet is een vereniging niet mogelijk. Het bestuur is groot voorstander van om alle taken door zoveel mogelijk vrijwilligers te uitvoeren. Op deze manier zorgen we voor betrokkenheid van een ieder bij de vereniging en is de belasting van vrijwilligers niet te groot. Vandaar dat wij ook een beroep doen op u in het kader van verenigingswerk. Geef hieronder uw voorkeur aan.

Om te korfballen, moeten wij een spelerskaart aanvragen bij de bond waarop wij een foto moeten plaatsen. Graag ontvangen wij daarom een digitale versie van een pasfoto.

Kies bestandWijzigVerwijder

Heeft u de beschikking over een BHV diploma, EHBO diploma of beschikt u over u horecacertificaten en wilt u deze inzetten t.b.v. de club?

Privacy

In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming verzoeken wij u vriendelijk kennis te nemen van ons Privacy beleid & Protocol. Deze kunt u hier op onze website vinden. Graag aan vinken ter bevestiging van kennisname respectievelijk acceptatie.

Veilige en sociale omgeving

Madjoe vindt een veilige fysieke en sociale omgeving voor zijn leden en vrijwilligers belangrijk. Wij hebben daarom huisregels opgesteld en staan achter de gedragscodes van het NOC*NSF en het Centrum Veilige Sport dat daar onderdeel van is. De regels zoals Madjoe die hanteert zijn hier op onze website te raadplegen.

Overig

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!